سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44597
تاریخ انتشار : 1403/02/05 08:29

نصب پرچم های استیو میسام در اطراف کاخ سلطنتی انگلیس



استیو میسام هنرمند شاخص انگلیسی هنر‌های انتزاعی در جدیدترین اثر خود بیش از ۵۰۰ پرچم زرد و نارنجی اطراف کاخ لوتر خانواده سلطنتی انگلیس نصب کرده است.

به گزارش تجسمی آنلاین، استیو مسام یک هنرمند محیط زیستی است که در دورهام بریتانیا زندگی می کند و در سطح بین المللی کار می کند. اینستالیشن‌های زودگذر او برای مکان‌های خاص، روزمره را دوباره تصور می‌کنند، مناظر تاریخی و معماری خالی را قطع می‌کنند تا به ما کمک کنند محیط آشنا را به روشی جدید درک کنیم.


 

آثار میسام به دنبال کشف و کشف لایه‌های روایت در محیط روستایی است، که اغلب از کاربری‌های موجود از زمین استفاده می‌کند و منعکس‌کننده درکی از شیوه‌های زمین‌شناسی، فرهنگی و کشاورزی است که قبلاً برای شکل‌دهی به منظره استفاده می‌شود. از کار با کشاورزان تا تجسم مجدد معماری بومی، اینستالیشن‌های هنری زودگذر و خاص او داستان‌های پنهان را آشکار می‌کنند و به درک عمیق‌تر مکان کمک می‌کنند.


 

آثار او با کار بر روی مقیاسی که معمولا "بزرگتر از خانه" است، رنگ و مقیاس مکان را بررسی می کند. آثار منسوجات بادی او شامل مجموعه‌ای از قطعات است که خرابه‌های تاریخی را در باغ‌های قلعه اسکاتلندی پر کرده و پناهگاهی برای نشستن در بلک‌پول می‌پیچد.


 

کارهای دیگر عبارتند از «PaperBridge» (۲۰۱۵) - یک پل اسب سواری کارآمد که از ۲۲۰۰۰ برگ کاغذ در ناحیه دریاچه ساخته شده است. 

«Hush» (۲۰۱۹) - اسکار استخراج سرب در منظره پنین شمالی که با بیش از پنج کیلومتر پارچه زرد زعفرانی پر شده است. 


 

او اولین نصب خارج از سایت را در دوسالانه شانگهای در سال ۲۰۰۶ ایجاد کرد و در دوسالانه ونیز در سال ۲۰۰۹ تعدادی تاسیسات خاص در سراسر تالاب ونیزی ایجاد کرد. 

در سال ۲۰۲۱ در جوایز فرهنگی ژورنال نیوکاسل جایزه "هنرمند تجسمی سال" را دریافت کرد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir