سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21778
تاریخ انتشار : 1398/08/10 22:47

نمایشگاه آثار نگارگران انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برپا شد



نمایشگاه آثار نگارگران انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و تصویرگری کتاب «آسیه » روز جمعه در گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برپا شد .

به گزارش تجسمی آنلاین، مدیر اجرایی نمایشگاه آثار نگارگران انجمن هنرهای تجسمی ‌خوزستان اظهار داشت: این نمایشگاه اولین رویداد نمایشگاهی نگارگری در خوزستان است که در ۲ بخش نمایشگاهی و آموزشی در بخشهای نگارگری، تذهیب، گل‌ و ‌مرغ و تشعیر برپا شده است .
محمد رضا جرجرزاده ادامه داد :فراخوان این نمایشگاه یک ماه گذشته اعلام شد که تعداد ۱۵۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه انجمن هنرهای تجسمی ‌خوزستان ارسال شد که از این تعداد ۵۳ اثر در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد : در حاشیه این نمایشگاه ۲ کارگاه آموزشی توسط استادان بومی‌ و غیر بومی‌ برگزاری می شود که علاقمندان میتوانند در این کلاس ها به صورت رایگان حضور داشته باشند .
وی افزود:این نمایشگاه با هدف معرفی هنرمندان نگارگر خوزستان و ارتقای سطح فرهنگ عمومی در حوزه‌های نگارگری، تذهیب، گل‌ومرغ  و تشعیر به مدت ۶ روز برپا شده است.
مدیر اجرایی نمایشگاه آثار نگارگران انجمن هنرهای تجسمی ‌خوزستان این رویداد را عاملی برای افزایش انگیزه هنرمندان هنرهای تجسمی استان عنوان کرد و افزود : با برپایی این نمایشگاه امکانی به وجود می‌آید که در سایر رشته های هنرهای تجسمی ، نمایشگاه های دوره ای «سالانه یا دوسالانه» برگزار شود تا هنرمندان و علاقمندان به این هنر در استان روحیه و انگیزهای برای فعالیت را داشته باشند.

نمایشگاه تصویرگری دلنوشته های « آسیه قاسمی »
دبیر نمایشگاه تصویرگران دلنوشته های «آسیه » در حاشیه این رویداد هنری به خبرنگار ایرنا گفت : تصویر سازی‌های این نمایشگاه مربوط به داستان های «آسیه قاسمی» دختر نوجوان خوزستانی است که به همت جمعی از هنرمندان نقاش استان به تصویر کشیده شده است .
رضاکاظمی ادامه داد : تعداد ۴۲ اثر تصویر سازی که روایت داستان های کتاب این نوجوان خوزستانی است در نمایشگاه برای بازدید عموم قرار گرفته است .
آسیه دختر ۱۷ ساله خوزستانی پس از مبارزه با سرطان و شکست این بیماری مهر ماه ۱۳۹۸ در میان جمعیت دوستدارانش از کتابش که همیشه آرزوی به چاپ رسیدنش را داشت رونمایی کرد.
آسیه قاسمی اهل شهرستان رامهرمز  در شرق خوزستان است که از سال ۹۴ با سرطان دست و پنجه نرم کرد و بهبود یافته است ودلش می خواهد ندای امید را به گوش همه کودکان مبتلا به سرطان برساند.
«نمایشگاه آثار نگارگران انجمن هنرهای تجسمی خوزستان» ‌روز جمعه ۱۰ تا ۱۵ آبان از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برپا می باشد.
گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان واقع در اهواز، بلوار ساحلی شرقی، ضلع جنوبی موزه هنرهای معاصر در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir