سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 21798
تاریخ انتشار : 1398/08/13 14:12

برگزاری ششمین کارگاه پهنه رودکی



ششمین کارگاه بررسی پهنه فرهنگی و هنری رودکی به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با حضور جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، پیش از این پنج نشست در محل‌های مختلف و با حضور بازیگران، هنرمندان هنرهای تجسمی، فیلمسازان، اندیشمندان، مسوولان و مدیران شهری و ... برگزار شده بود. «نقش هنرهای شهری در تحقق چشم انداز پهنه فرهنگی و هنری رودکی» موضوع ششمین نشست هم اندیشی درباره این پدیده فرهنگی است.

در این نشست‌ها موضوع نیازمندی‌های فرهنگی و همچنین مشکلات فعالان عرصه فرهنگ و هنر به‌ویژه اماکن هنری مستقر در محدوده پهنه مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف اصلی این نشست‌ها واکاوی و بررسی دقیق نگرانی‌های مسوولان فرهنگی و بازیگران این عرصه است.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران از دوسال پیش این پروژه را آغار کرده و در این مدت در کنار مطالعات گسترده‌ای که صورت گرفته، نشست‌های تخصصی‌ای را هم با اصحاب فرهنگ و هنر برگزار کرده تا بتواند نواقص، مشکلات و آسیب‌هایی را که وجود دارد و از چشم مدیریت شهری دور مانده، ببیند.

کوروش گلناری، مجسمه ساز، محقق، عضو و مدیر گروه آموزشی مجسمه سازی دانشگاه هنر، مهران داوری، معمار، محقق در زمینه عرصه‌های نوظهور معماری و شهرسازی، همکار بنیانگذار استودیو طراحی پلتفرم تهران، خانم نیلوفر ندانی، پژوهشگر، نویسنده، بازیگر تئاتر، عضو مجموعه موسیقی برای همه و فعال در حوزه هنر شهری و نوید گوهری، آهنگساز، مدیر کانون موسیقی موزه هنرهای معاصر تهران و سرپرست مجموعه موسیقی برای همه و فعال در حوزه هنر شهری مهمانان ششمین نشست تخصصی پهنه فرهنگ و هنری رودکی خواهند بود.

این نشست روز سه شنبه ۱۴ آبان در محل سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir