سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22450
تاریخ انتشار : 1399/01/09 09:42

ارسال دوهزار کاریکاتور از ۶۸ کشور به مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم»



دبیر مسابقه بین‌المللی کاریکارتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» اعلام کرد: در فاصله ۶ روز مانده به پایان مهلت شرکت در این مسابقه، بیش از دوهزار اثر از ۶۸ کشور دریافت کرده‌ایم.

به گزارش تجسمی آنلاین،  مسابقه بین المللی ما کرونا را شکست می‌دهیم به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نهادهای دیگری مانند؛ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار شده است.

سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این مسابقه اعلام کرد: در فاصله ۶ روز مانده به پایان مهلت شرکت در این مسابقه، بیش از دوهزار اثر از ۶۸ کشور دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: از میان آثار ارسالی، حدود ۸۰۰ اثر روی گالری مجازی واقع در تارنمای ایران کارتون بارگذاری شده و تا امروز بیش از ۴۲۱ هزار بازدید داشته است.

گفتنی است که مدت ارسال آثار به این مسابقه بین المللی تا ۱۱ فروردین سال ۱۳۹۹ اعلام شده است. که علاقه مندان می توانند به نشانی دانشگاه علوم پزشکی؛ شیراز بلوار زند، ساختمان مرکزی علوم پزشکی شیراز، مدیریت فرهنگی و یا با نشانی پست الکترونیک   coronacontest@gmail.com آثار خود را ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های تلفن :۰۷۱۳۲۱۲۲۶۵۳ و ۰۷۱۳۲۱۲۲۶۴۹ و موبایل :۰۹۱۷۳۰۵۲۶۷۱ تماس بگیرند. 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir