سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23748
تاریخ انتشار : 1399/05/15 08:43
برگزاری نمایشگاه درفضای مجازی موضوع نشست مشترک مظفری،منگنه و هیات مدیره نگارخانه‌داران؛

اخطارها و پیگیریهای تجسمی آنلاین نتیجه داد



روز گذشته طی نشستی، هادی مظفری و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران درباره آخرین وضعیت گالری‌ها گفت‌وگو کردند.

به گزارش تجسمی آنلاین، روز گذشته طی نشستی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، اردشیر میرمنگره معاون هنری اداره کل تجسمی و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران درباره آخرین وضعیت گالری‌ها گفت‌وگو کردند. 

در این نشست که با حضور الهه جواهری، هنگامه معمری، نماینده بنیاد لاجوردی، فرهاد آذرین و مژگان قدوسی برگزار شد؛ مباحثی درباره دشواری اداره گالری‌ها در روزهای کرونایی، نمایشگاه‌های مجازی و شرایط بهبود کسب‌وکار مطرح شد.

مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست، نحوه برگزاری نمایشگاه با توجه به شرایط کرونا در فضای مجازی و یا به صورت فیزیکی بود تا این نمایشگاه‌ها بتوانند رونقی در فضای کسب‌وکار و اقتصاد هنر ایجاد کنند.

تجسمی‌آنلاین چند وقت پیش و طی چند یادداشت از مدیران فرهنگی کشور خواسته بود که علی‌رغم میل باطنی و از رونق افتادن حوزه تجسمی بهتر است گالری ها تا مدتی تعطیل بمانند تا شاید تب و تاب ویروس کرونا بخوابد. هرچند تجسمی‌آنلاین از مظفری نیز خواسته بود که به کمک گالری‌ها بشتابد تا مشکلات مالی آنها نیز رفع شود. 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir