سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23856
تاریخ انتشار : 1399/06/18 13:09

فراخوان جشنواره دانشجویی تئاتر وقفه منتشر شد



مختصات جهانی که تا دیروز می‎شناختیم و در پیوند با آن، دنیای نمایش و تئاتر، با همه‎گیری بیماری کرونا دچار دگرگونی‎های اساسی شده است به گونه‎ای که امروز از چیزهایی می‎ترسیم که پیشتر درمان ترس‎ها و تنهایی‎هایمان بود: با هم بودن، کنار هم خندیدن، سوگواری کردن، و حتی در کنار یکدیگر «تئاتر-ورزیدن».

به گزارش تجسمی آنلاین، برگزاری «رویداد اجرای مجازی وقفه» راه‎حل دانشجویان رشته نمایش دانشگاه سوره، برای جاری شدن دوباره تئاتر و ارتباط جهان ذهنی و درونی دانشجویان این رشته با یکدیگر در این ایام پر بیم و امید است. یک‎ جشنواره‎ تماماً دانشجویی که بر بستر شبکه‎های اجتماعی آنلاین شکل گرفته، تا با بهره گرفتن از امکانات آن‎ها، دریچه‎ای برای زنده نگاه‎داشتن کنش تئاتر-ورزی باشد.

این رویداد به صورت مجازی و بر پایه ی فضاهای تعاملی شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان می تواند آثار خود را که می بایست در طول زمانی ۷ الی ۱۰ دقیقه تولید شود با محوریت موضوعاتی که در ادامه خواهد آمد، در قالب اجرای تک بازیگر و یا تولیدات عروسکی عرضه کنند. نسخه ی آغازین این اجراها می بایست با استفاده از ابزارهای ساده ی تصویربرداری ، ضبط و جهت بازبینی و انتخاب در اختیار گروه اجرایی رویداد قرار بگیرد. پس از انتخاب آثار نهایی، اجراها در دو گروه زنده و ضبط شده دسته بندی و به مخاطبان ارایه می شود. شایان ذکر است گروه داوری پس از مشاهده و بررسی اجراها، اثر یا آثار برگزیده را انتخاب خواهد کرد. همچنین مخاطبان نیز می توانند اجرای برگزیده ی خود را معرفی و حمایت کنند.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir