سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 23912
تاریخ انتشار : 1399/06/30 11:41

فرهنگسرای نیاوران میزبان «خلوت مسیح»



نمایشگاه نقاشی‌خط علی‌رضا روح‌الامینی با عنوان «خلوت مسیح» و با موضوع عاشورا و امام حسین (ع) در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش تجسمی آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در این نمایشگاه ۳۰ اثر از آثار روح الامینی  در زمینه نقاشی‌خط با مضمون اشعار، القاب و دعاهایی پیرامون عاشورا از چهارم تا هجدهم مهر در معرض دید عموم قرار می گیرد.
علی رضا روح الامینی گفت: به علت کم بودن آثار نقاشی‌خط با موضوع عاشورا بسیار علاقمند بودم رویدادی  با چنین محتوای ارزشمندی برگزار کنم.

وی افزود: امام حسین (ع) آیینه جمال و جلال حضرت حق روی زمین است. آیینه نیز ابزار انعکاس حقایق است. کاربرد آیینه در معماری عتبات عالیات و مقدسه نیز به همین دلیل است. از  این رو در این نمایشگاه از سه اثر با تلفیق خط و آیینه کاری سنتی رونمایی می شود.  آیین گشایش نمایشگاه نقاشی خط  علی رضا روح الامینی با عنوان خلوت مسیح جمعه پیش‌رو (چهارم مهر) ساعت ۱۷ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا هجدهم مهر می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا  ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir