سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 31647
تاریخ انتشار : 1400/11/27 12:04

نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» در نگارخانه ویژه



«آدم‌ها و افسانه‌ها» عنوان نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار بهرام دبیری است که به انتخاب امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی و مجید عباسی در نگارخانه ویژه بازنشر و به نمایش درمی‌آید.

به گزارش تجسمی آنلاین، نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» روز جمعه ۲۹ بهمن در گالری ویژه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه مجموعه‌ای منتخب از آثار بهرام دبیری است که توسط امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی و مجید عباسی گردآوری و به صورت انحصاری توسط نگارخانه ویژه بازنشر و به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار انتخاب شده این نمایشگاه ۲۱ اثراست که به تعداد محدود ۳۰ نسخه ازهرکدام روی مقواهای ایتالیائی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه‌پولو) وکرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی‌کوب شده است.

بسیاری ازاین تک‌اثرها پس ازچاپ، با رنگ آکریلیک، پاستل، مدادرنگی یا رنگ‌های دیگر، توسط هنرمند رنگ‌گذاری، شماره‌گذاری وامضاء شده که هرکدام حکم یک اثراصل و بدیع را دارد. .

کاتالوگ نفیس این آثار نیز در۷۲ صفحه به تعداد۵۰۰ نسخه منتشر شده که ۲۰۰ جلد آن، با صحافی ویژه شماره‌گذاری شده و با امضای هنرمند دراین نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه ها» ۲۹ بهمن تا ۲۰ اسفند در نگارخانه ویژه برپا می‌شود، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، خیابان سوم جنوب غربی میدان سوم، ساختمان شماره ۵ نگار خانه ویژه مراجعه کنند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir