سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 39063
تاریخ انتشار : 1402/02/25 11:56

همکاری جشنواره بین المللی «عکس ۵» با موزه هنرهای معاصر تهران



مهدی شادی زاده از همکاری جشنواره بین المللی جایزه «عکس5» با موزه هنرهای معاصر تهران در چهارمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش تجسمی آنلاین، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و مستند ساز گفت: از روز اول و شکل گیری این جشنواره شورای سیاست گذاری جشنواره به خصوص رئیس شورا لیلی گلستان بهترین مکان برگزاری این جشنواره بین المللی را که رویکرد عکس و ویدیو آرت دارد و  هنرمندان زیادی از سرتاسر جهان در آن مشارکت می کنند را موزه هنرهای معاصر تهران می دانست.

دبیر جشنواره بین المللی جایزه «عکس ۵» در ادامه بیان کرد: موزه هنرهای معاصر خود به تنهایی لوگویی جهانی است و همه هنرمندان جهان آن را می شناسند در نتیجه کار را برای عرصه بین المللی هموارتر می کند. به دلایلی این جشنواره در سه دوره اول در موزه سینمای کشور برگزار شد اما امسال چهارمین دوره این جشنواره در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

این هنرمند افزود: البته این جشنواره با موزه هنرهای معاصر تهران همکاری داشته است زیرا دو سال در روز ملی سینما دوره های تخصصی را با همکاری سینما تک برگزار کردیم که امسال نیز  آن بخش با همکاری سینما تک موزه هنرهای معاصر به شکل ویژه ای برگزار می شود. در این دوره افتتاحیه و بزرگداشت عباس کیارستمی با همکاری موزه هنرهای معاصر که شامل برنامه های ویژه ای است برگزار می شود که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

دبیر جشنواره بین المللی جایزه «عکس ۵» در پایان گفت: در برگزاری این دوره عبادرضا اسلامی رئیس موزه هنرهای معاصر بسیار با ما همکاری کردند که برای اولین بار با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران جایزه ویژه عباس کیارستمی به همراه تندیس دوربین طلا که مهم ترین جایزه این جشنواره است به عکاسان داخلی یا خارجی اهدا می شود. همچنین ورود به این مراسم برای عموم آزاد است.

عوامل این جشنواره عبارتند از: مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، علیرضا شادی زاده شورای سیاست گذاری، لیلی گلستان شورای سیاست گذاری، لیلی خسرو پناه مشاور هنری، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه.

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir