سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 40229
تاریخ انتشار : 1402/07/23 07:16

حمایت آرت ابوظبی از سه هنرمند نوظهور



آرت ابوظبی با هدف حمایت و به منصه ظهور گذاشتن عرصه برای جوانان هنر نمایشگاه آثار جدیدی از ۳ هنرمند نوظهور از امارات متحده عربی، المها جارالله (Almaha Jaralla)، لطیفه سعید (Latifa Saeed) و سامو شلبی (Samo Shalaby) را ارائه می‌دهد.

به گزارش تجسمی آنلاین،Beyond Emerging Artists (فراتر از هنرمندان نوظهور) یک برنامه سالانه است که توسط آرت ابوظبی برگزار می‌شود. امسال، این نمایشگاه آثار جدیدی از ۳ هنرمند نوظهور از امارات متحده عربی، المها جارالله (Almaha Jaralla)، لطیفه سعید (Latifa Saeed) و سامو شلبی (Samo Shalaby) را ارائه می‌دهد.

کیوریتوری این نمایشگاه بر عهده مراد منتظمی است. منتظمی این روزها در بنیاد فرجام نمایشگاه عکس‌های لطیف العانی به پدر عکاسی عراق شهرت دارد را به عنوان کیوریتور به نمایش گذاشته است. 

نمایشگاه فراتر از هنرمندان نوظهور از چهارشنبه ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ تا یکشنبه ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ در گالری S، منارات السعدیات، ابوظبی برگزار می شود.

پانزدهمین دوره نمایشگاه هنر ابوظبی از ۲۲ تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ در منارات السعدیات ابوظبی برگزار می شود.

«فراتر از هنرمندان نوظهور» یک ابتکار سالانه است که به سه هنرمند نوظهور در امارات متحده عربی بستری را برای توسعه تمرین خود و تحقق پروژه‌های هنری جاه طلبانه ارائه می‌دهد.

هنرمندان منتخب یک برنامه یک ساله را که توسط یک متصدی مهمان هر ساله با بازخورد انتقادی و حمایت از کیوریتور ایجاد می‌شود، انجام می‌دهند. این برنامه منجر به برگزاری یک نمایشگاه گروهی برای نمایشگاه هنر ابوظبی در ماه نوامبر می‌شود. این آثار پس از تاریخ نمایشگاه برای چندین ماه در ابوظبی در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و سپس در سطح بین المللی به نمایش گذاشته می‌شوند.

Beyond Emerging Artists (فراتر از هنرمندان نوظهور) از سال ۲۰۲۱ توسط Friends of Abu Dhabi Art پشتیبانی می‌شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir