سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 40235
تاریخ انتشار : 1402/07/24 12:54

نشست تخصصی «اقتصاد هنر خوشنویسی » در موزه هنرهای معاصر



نشست تخصصی «اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ»، در حاشیه برگزاری نمایشگاه «طلایه‌داران خطه خط» سه‌شنبه (۲۵ مهرماه) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، نمایشگاه مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران (از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه) با عنوان، از عصر روز شنبه ۲۲ مهر در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شد. 

در همین راستا در حاشیه این نمایشگاه، نشست تخصصی «اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ» برگزار خواهد شد. 

نشست‌ تخصصی نمایشگاه «طلایه داران خطه خط»  (مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه)، با عنوان « اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ» با حضور سیده محبوبه کاظمی دولابی ـ مدیر مسئول نگارخانه ترانه باران ـ و احسان پورنعمان ـ عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه ـ  روز سه شنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۵ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

ورود به این نشست برای علاقه‌مندان آزاد است.

طلایه+داران+خط
 

گفتنی است بر اساس آنچه که موزه هنرهای معاصر تهران اعلام کرده است، نمایشگاه «طلایه داران خطه خط»  (مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه) تا ۲۸ مهرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله میزبان عموم علاقه‌مندان است.

پیش‌تر در حاشیه برگزاری نمایشگاه «همچنان جاری» (مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر) در موزه هنرهای معاصر تهران، سلسله‌ نشست‌هایی تخصصی با عناوین مختلفی چون «تطابق صوت و تصویر در نقالی، پرده خوانی و نقاشی قهوه خانه‌ای»، «جایگاه خیال و اسطوره در شمایل‌نگاری نقاشی ایران»، «تأثیر نقاشی قهوه‌خانه‌ای بر هنر مدرن»، «نقاشی قهوه‌خانه‌ای به مثابه رسانه» و... برگزار شد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir