سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 40238
تاریخ انتشار : 1402/07/25 15:19

لایحه اصلاح قانون حمایت از هنرمندان در مجلس



لایحه اصلاح قانون حمایت از هنرمندان ، استادکاران و فعالان صنایع دستی از سوی دولت به مجلس ارسال شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، دولت سه لایحه، از جمله لایحه اصلاح قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

سید محمد حسینی با اشاره به ارسال سه لایحه به مجلس شورای اسلامی، درباره ضرورت ارائه لایحه اصلاح ماده ۲۵ قانون گذرنامه گفت: از آنجایی که افزایش مدت اعتبار گذرنامه یکی از خواسته‌های به حق شهروندان طی سالیان اخیر بوده است وزیر کشور و رئیس ستاد امور گذرنامه با ارائه پیشنهادی به هیأت دولت مقرر شد این خواست مردمی جامه قانون بپوشاند و مدت اعتبار گذرنامه از پنج سال به ۱۰ سال افزایش یابد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین درباره اصلاح بند (ب) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی اظهارداشت: توسعه صادرات صنایع دستی فاخر ایرانی به عنوان صنایع دستی هویت بنیان، مستلزم فراهم ساختن بستر‌های مناسب برای بازاریابی این محصولات در سطح جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل شرایط حضور هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی در رویداد‌های بین المللی و تشویق حمایت از صدور آثار یادشده، دولت پیشنهاد اصلاح بند (ب) ماده ۱۱ قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی را در قالب یک لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir