سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 40246
تاریخ انتشار : 1402/07/29 12:28

برگزاری نمایشگاه جایزه بین‌المللی «عکس ۵»



نمایشگاه دوسالانه جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» از برگزاری نمایشگاه دوسالانه این جشنواره در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان خبر داد.

مهدی شادی‌زاده ـ مستندساز و دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» اظهار کرد: دوسالانه جشنواره بین المللی جایزه «عکس ۵» از ۲۶ آبان ماه به مدت یک هفته در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان برگزار می شود.

دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» ادامه داد: ما در دوره سوم این جشنواره بنا به دلایلی و شرایط پیش آمده در آن زمان نتوانستیم آثار دوره سوم را به نمایش بگذاریم در نتیجه در ابتدا با لیلی گلستان، رئیس شورای سیاست گذاری این جشنواره صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم آثار دوره سوم و چهارم را در یک زمان و فضای مناسب به نمایش بگذاریم.

این مستندساز اظهار کرد: این دوسالانه خیلی پربارتر از دوره‌های قبلی برگزار می‌شود زیرا آثار هنرمندان زیادی از سرتاسر دنیا از جمله ایران، آمریکای جنوبی، ژاپن، ترکیه، ایتالیا، هندوستان و ... در این نمایشگاه نمایش داده می شود و ویدئو آرت های برگزیده به نمایش گذاشته خواهد شد.

دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» در پایان گفت: این دو سالانه با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری دیدنگار برگزار می شود. همچنین کیوریتوری این نمایشگاه به عهده علیرضا شادی زاده است و روابط امور بین الملل توسط غزاله سعادتی انجام شده است.

لیلی گلستان به عنوان عضو شورای سیاست گذاری، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، علیرضا شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، علی فروغی مدیر هنری و غزاله سعادتی به عنوان مدیر روابط عمومی این جشنواره حضور دارند.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir