سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 41309
تاریخ انتشار : 1402/08/30 08:38

انتخاب یک ایرانی به عنوان کارشناس بین المللی حوزه تجسمی



کارشناس ایرانی حوزه هنرهای تجسمی که در برگزاری نمایشگاه های مرتبط با ایران و کشورهای مختلف فعالیت می‌کند، به عنوان نماینده یکی از انجمن های بین المللی هنرهای تجسمی معرفی شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، سید داوود جعفرپورهاشمی از کارشناسان برگزاری نمایشگاه های مرتبط با حوزه هنرهای تجسمی که در سال‌های اخیر با ارائه اثر و حضور در رویدادهای این حوزه در کشورهای ترکیه، آذربایجان و سوریه فعالیت‌هایی را انجام داده است، به عنوان یکی از کارشناسان و نمایندگان این سه کشور در معتبرترین انجمن های بین المللی مرتبط با هنرهای تجسمی منصوب شد.

کارشناس+بین+المللی
 

به گفته جعفرپورهاشمی، این انجمن با اسم مخفف «IAA/AIA» یکی از پارتنرهای رسمی یونسکو است که با انتخاب نمایندگانی به دنبال بهره‌برداری از تجربیات، دانش و خلاقیت آنها در ترویج هنر و فرهنگ در سطح جهانی است.

وی در این زمینه توضیح داد: حضور در این موقعیت می‌تواند گام موثری برای فعالیت در یک مسیر هنری باشد که براساس تجربه هایی که در حوزه مختلف برگزاری نمایشگاه کسب کردم، به سهم خودم به سمت اجرای طرح های جدید و نوآورانه تر هدایت شوم تا بر اساس آن معرف خوبی برای فرهنگ و هنر کشورم در دنیا باشم.

داود جعفرپورهاشم از کارشناسان حوزه هنرهای تجسمی است که طی سال های گذشته با هنرمندان شناخته شده کشورهای ترکیه و سوریه و آذربایجان فعالیت های متعددی را انجام داده است. ضمن اینکه حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی ترکیه و کشورهای دیگر به عنوان گالری دار از دیگر فعالیت های وی در عرصه هنرهای تجسمی محسوب می شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir