سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 43458
تاریخ انتشار : 1402/11/30 14:04

"بازگشت گله بوفالو" از"ادوارد و چارلزدتمولد" به نمایش گذاشته می شود



یکی از نقاشی های برادران دوقلوی ادوارد و چارلز دتمولد به نام بازگشت بوفالوها که در زمان 18 سالگیشان خلق شده به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش تجسمی آنلاین، این نقاشی یکی از ۱۶ نقاشی خلق شده توسط برادران دوقلوی ادوارد و چارلز دتمولد به شمار می رود و مربوط به زمانی است که  این دو نقاش جوان تنها ۱۸سال داشته و به آنها سفارش داده شد تا مجموعه داستان‌های بسیار دوست‌داشتنی «کتاب جنگل» نوشته رودیارد کیپلینگ را به تصویر بکشند.

این  نقاشی آبرنگ کمیاب بر اساس «کتاب جنگل» نوشته رودیارد کیپلینگ خلق شده و در خانه این نویسنده بریتانیایی برنده نوبل ادبیات به نمایش گذاشته می‌شود.

در حال حاضر تنها چهار عدد از این نقاشی‌ها باقی مانده است.

این نقاشی راما، گاو نر بزرگ گله‌ را در حالی نشان می‌دهد که به دشت رو به رو خیره شده است پس از آنکه موگلی، قهرمان داستان، از گله‌ای گاومیش استفاده کرد تا دشمنش، ببر قاتل را شکست دهد.

تاریخ این آبرنگ ۱۹۰۱ است و با امضای «EJD» همراه شده است. ادوارد و برادرش چارلز از اوایل نوجوانی آثار هنری خلق می‌کردند. اما، با وجود موفقیت حرفه‌ای، زندگی شخصی دوقلوها چالش برانگیز بود و هر دو جان خود را از دست دادند؛ چارلز در سال ۱۹۰۸ و ادوارد در سال ۱۹۵۷ درگذشتند.

هانا مایلز، مدیر مجموعه و مدیر خانه رودیارد کپیپلینگ در ساسکس انگلستان می‌گوید: «می‌توان بین دوقلوهای دتمولد و موگلی، که در داستان اصلی «کتاب جنگل» شخصیت نسبتاً پریشانی بود و بین دو دنیا به دام افتاده بود، مقایسه کرد».

«کتاب جنگل» نام یک مجموعه داستان نوشته رودیارد کیپلینگ است. از این مجموعه داستان‌، فیلم‌های زیادی در هالیوود و دیگر دستگاه‌های استودیویی ساخته شده است. شخصیت اصلی «کتاب جنگل» پسری به نام موگلی است که در جنگل و میان گرگ‌ها و حیوانات دیگر از جمله میمون‌ها و فیل‌ها بزرگ می‌شود.
منبع: ایسنا

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir