سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44533
تاریخ انتشار : 1403/01/12 09:27

استاد چیدمان با تکنیک های قرن نوزدهمی



لوسی مک کنزی قبلاً به طور منظم آثار خود را به نمایش می گذاشت در سال 2007 شروع به تحصیل در مدرسه نقاشی تزئینی Van der Kelen Logelain در بروکسل کرد.

به گزارش تجسمی آنلاین، نقاشی‌ها و چیدمان‌های او برگرفته از تکنیک‌های قرن نوزدهمی با تأکید خاصی بر سنت ترومپ لوئیل است که در مدرسه تدریس می‌شد. 

 اولین نمایش گذشته مکنزی در بریتانیا که در حال حاضر در تیت لیورپول مشاهده می شود، بیش از ۸۰ اثر را از اواسط دهه ۱۹۹۰ تا به امروز گرد هم می آورد.

مک‌کنزی که در گلاسکو، اسکاتلند به دنیا آمد، بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ برای مدرک کارشناسی خود در کالج هنر و طراحی جردن استون در داندی و در سال ۱۹۹۸ در Karlsruhe Kunstakademie در آلمان تحصیل کرد.

مک کنزی برای اولین بار زمانی که در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه EAST در EASTinternational شد که توسط پیتر دوگ و روی آردن انتخاب شد، مورد توجه قرار گرفت.

او از آن زمان در نمایشگاه‌های بسیاری مانند «دیکتاتوری بیننده» در بینال ونیز، بک فیوچرز ۲۰۰۰ در لندن، منچستر و گلاسکو و «بیگانگان شاد» در گالری Zacheta در ورشو آثاری را به نمایش گذاشته است.

او در گالری‌ها و موزه‌های بین‌المللی از جمله Tate Britain در لندن، Kunsthalle Basel در سوئیس و مرکز هنری Walker در مینیاپولیس به نمایش گذاشته است.

فصل هفتم موسسه هنرمند در کالج هانتر نیویورک از ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۳ تا ۲ فوریه ۲۰۱۴به لوسی مک‌کنزی اختصاص یافت و او را به عنوان هنرمندی توصیف کرد که "آثاری را برگرفته از جایگاه هنری شهرها و محافل اجتماعی خود می‌سازد".  

نقاشی های اولیه زبان نقاشی های دیواری دهه ۱۹۷۰ اسکاتلند را به خود اختصاص داده اند، در حالی که پروژه های جدیدتر با استفاده از تکنیک های تزئینی ساختگی، فضای داخلی داخلی کهن الگویی را بازسازی کرده اند. مک کنزی همچنین یک برچسب ضبط، یک نوار، یک خط مد تاسیس کرده است.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما

گالری نیان

گالری اینفو

هنرمندان









کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir