سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44545
تاریخ انتشار : 1403/01/18 14:13

حضور ایران درودی در سریال گناه فرشته



استفاده از آثار هنرمندان نام آشنا در سریال‌ها اتفاق تازه‌ای نیست؛ اتفاقی که اغلب البته با قصد قبلی و برای رساندن مفهومی ویژه از سوی عوامل نمایش اتفاق می‌افتد. دیده شدن اثری با نام «عشق خاموش شده» از ایران درودی در سریال «گناه فرشته»، این بار پای این نقاش برجسته ایرانی را به میان آورده است.

به گزارش تجسمی آنلاین، البته آثاری از بهمن محصص، نصرت الله مسلمیان ، هادی روشن ضمیر نیز پیشتر در این سریال به نمایش گذاشته شده است.


 


 
 سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا و با بازی شهاب حسینی و لادن مستوفی در فضایی معمای جنایی ساخته و منتشر می‌شود و روز جمعه بر شانزدهمین پله انتشار قدم برداشت و مخاطبان را بر نقطه‌ای حساس نشاند.  

حال با انتشار قسمت شانزدهم این سریال، اثری از ایران دَرودی از برجسته‌ترین نقاشان معاصر ایران در یکی از سکانس‌ها دیده می‌شود؛ اثری با نام «عشق خاموش شده».

با انتشار قسمت جدید این سریال، اثر «عشق خاموش شده» ایران دَرودی بر دیوار خانه عماد تهرانی با بازی ـ بهروز رضوی، گوینده قدیمی رادیو و تلویزیون ـ دیده می‌شود. 

ایران درودی از زنانِ پیشگام ایرانی در نقاشی سوررئالیستی است. نقاشی‌های چهار دهه آخر او را می‌توان نماینده سبک هنری او دانست که اغلب با گُل‌ها، دیوارهای شیشه‌ای، افق‌های دور و انفجار رنگ و نور شناخته می‌شود.
منبع :ایسنا

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir