سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44563
تاریخ انتشار : 1403/01/26 10:51

ارائه دو اثر از استتهایمر در کریستیز



دو تابلو نقاشی اثر «فلورین استتهایمر»، نقاش، شاعر و نمایشنامه‌نویس آمریکایی در فرصتی کم‌نظیر به مزایده گذاشته می‌شوند.

به گزارش تجسمی آنلاین، آثار معدودی از «فلورین استتهایمر»، نقاش و شاعر مدرنیست که در صحنه هنری نیویورک در فاصله دو جنگ‌ جهانی خلق شده‌اند تاکنون در مزایده ارائه شده‌اند. اما زمانی که حراجی کریستیز در نیویورک دو مورد از معدود نقاشی‌های به جای مانده از این هنرمند که هنوز در مجموعه‌های خصوصی نگهداری می‌شوند را در ۱۸ آوریل به مزایده بگذارد،‌ تعداد آثار حراج‌شده «استتهایمر» افزایش پیدا می‌کند.

«آرت‌نت» نوشت، این دو تابلو نقاشی در نمایشگاهی در سال ۱۹۹۵ در «موزه هنر آمریکایی ویتنی» به نمایش گذاشته شده است. کارشناسان تخمین می‌زنند که این نقاشی‌ها به قیمت ۳۶۰,۰۰۰ دلار فروخته شوند.

پیش‌بینی‌ می‌شود که تابلو نقاشی «طبیعت بی‌جان لاله‌ها زیر سایبان»‌(۱۹۲۵) تا حدود ۳۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شود. حتی اگر این نقاشی به کمترین قیمت برآوردشده،‌ یعنی ۲۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شود نیز همچنان دومین تابلو گران این هنرمند محسوب خواهد شد. این هنرمند در این مرحله از زندگی خود به مدت یک دهه طبیعت‌های بی‌جان گلی را نقاشی کرده بود و هنگام میزبانی از مهمانان، گل آرایی‌های مفصلی را در خانه‌اش ایجاد می‌کرد.

نقاشی «هنری مک‌براید با الهام از وینسلو هومر»‌ (۱۹۲۴) اثر «فلورین استتهایمر» نیز پیش‌بینی می‌شود که به قیمت ۶۰,۰۰۰دلار فروخته شود.

در حالی که ممکن است «استتهایمر» از بسیاری از دوستان و همکارانش کمتر شناخته‌شده باشد، اما این هنرمند به اندازه سایر هنرمند زمان خود فعالیت‌های قابل‌توجهی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

در حراجی هنر مدرن آمریکایی که در هجدهم آوریل برگزار می‌شود، همچنین آثاری از سایر هنرمندان نامدار از جمله «میلتون آوری» و «اوکیف» نیز به مزایده گذاشته خواهد شد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir