سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44566
تاریخ انتشار : 1403/01/27 07:29

همنشینی با داوینچی ،دالی و ماتیس به اخراج کارمند موزه منجر شد



تحقق آرزوی یکی از کارمندان موزه ای در آلمان باعث اخراج وی شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، کارمند یکی از موزه‌های آلمان به این دلیل که مخفیانه اقدام به نصب یکی از نقاشی‌های خود در این موزه کرده بود، از کار برکنار شد.

روزنامه آلمانی Süddeutsche Zeitung نوشت: کارمند بخش تأسیسات موزه طراحی و هنرهای معاصر Pinakothek مونیخ در ساعات تعطیلی موزه اقدام به نصب یکی از آثار خود روی یکی از دیوارها در کنار آثار هنرمندان مشهوری همچون لئوناردو داوینچی، سالوادور دالی و هنری ماتیس کرده بود.

سخنگوی موزه در این رابطه به رسانه‌ها گفت: این کارمند ۵۱ ساله خود را یک هنرمند می‌داند و حضور خود را در بخش فنی موزه به عنوان یک شغل روزانه برای پیشبرد حرفه واقعی خود تصور کرده بود.

با این حال تحقیقات نشان داد که این هنرمند یک تابلو ۲۷×۲۳ اینچی خود را روی یک دیوار سفید و استفاده‌ نشده در راهروی طبقه اول موزه نصب کرده بود که در ادامه آن آثار مربوط به هنرهای معاصر و نوین به نمایش درآمده است.

این مرد گرچه شغل خود را از دست داد و تحت بازجویی پلیس هم قرار گرفت اما به گفته مسئولان، تابلوی او برای یک روز کاری همچنان روی دیوار باقی ماند و بعد از تعطیلی موزه جمع‌آوری شد، تا این کار بدون جلب توجه بازدیدکنندگان انجام شود.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir