سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22123
تاریخ انتشار : 1398/10/14 15:44

«اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله (ع)»اثر روح الامین برای شهادت سردار سلیمانی



حسن روح‌الامین که شهید سردار قاسم سلیمانی علاقه خاصی به آثار نقاشی او داشت، به مناسبت شهادت این سردار بزرگ مقاومت اسلامی اثری را با عنوان «اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله (ع)» منتشر کرد.

به گزارش تجسمی آنلاین، درپی شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسن روح‌الامین، نقاش جوان و شناخته شده ایرانی اثر جدیدی با عنوان «اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله» خلق کرد.

در این اثر پیکر شهید گرانقدر قاسم سلیمانی در آغوش حضرت اباعبدالله حسین (ع) دیده می‌شود، این اثر مظلومیت و جهاد در راه اسلام و ائمه را به نمایش گذاشته است.

این اثر نشان دهندۀ سال‌ها مجاهدت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حفظ حرم مطهر ائمه معصومین در عراق و سوریه است تا این شهید بزرگوار در زمره اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله قرار گیرد.

شهید قاسم سلیمانی علاقه خاصی به آثار آقای حسن روح‌الامین نقاش آیینی داشت و حتی پیش از این در آذر ۱۳۹۶ سردار سلیمانی بر کتاب مجموعه آثار حسن روح‌الامین، دست‌نوشته‌ای نگاشته بود. در دست‌نوشته این سردار شهید آمده:

بسمه‌تعالی

دوست و برادر عزیز و هنرمند متعهدم حسن‌آقای عزیز.

آنچه از هنر خدادادیِ جنابعالی در ترسیم مصائب اهل‌بیت (ع)، مشاهده کردم، هریک فراز از چند منبر عالم برجسته و با اخلاص بود.

برادر بزرگوارم؛ این هدیه الهی را همانند خون‌ها و دست‌ها و سر‌ها و پا‌هایی که در این راه قلم شد، وقف این راه کن؛ و خط و راهی را برای دیگر متعهدین و توانمندان ترسیم بفرما.

از خداوند منان خواهانم به این دستان بابرکت، توانمندیِ بیش از پیش و قلب و دل شما را در این راه منورتر بگرداند.

برادرت قاسم سلیمانی

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir