سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 22304
تاریخ انتشار : 1398/11/11 12:17

آثار هنری دالی به ارزش 520 هزاردلار به سرقت رفت



۱۰ تابلوی هنری اثر «دالی» هر کدام به ارزش تقریبی ۲۱ تا ۵۲ هزار دلار از یک گالری در استکهلم به سرقت رفت.

به گزارش تجسمی آنلاین، مجسمه ها و مجسمه های نقاشی شده توسط هنرمند سورئالیست سالوادور دالی از یک گالری هنری در استکهلم ، سوئد به سرقت رفته است.

پنج شنبه شب دو فرد ناشناس با شکستن پنجره ها وارد  سالن های نمایشگاه گالری هنر Couleur در استرالم شده و آثار هنری دالی را به سرقت بردند.

این گالری واقع در منطقه دیدنی پایتخت، حدود 10 مجسمه از این هنرمند اسپانیایی را در معرض نمایش گذاشته است که همگی از سوئیس قرض گرفته شده اند. "پدرو انتستروم" ، صاحب گالری ، به رسانه های محلی گفت ، "آنها به ارزش 200، 5 هزار  کرون [21 تا 52 دلار] ارزش داشتند."

پلیس بعد از بررسی در فیلم های دوربین مدار بسته به این باور رسیده است که سارقین محل سرقت را با یک وسیله نقلیه ترک کرده اند.

آثار دالی مرتباً توجه سارقان هنری را در سراسر جهان جلب می کند. در اکتبر گذشته ، مردی در مدت زمان 30 ثانیه اثر 2 هزار دلاری از دالی را که از یک گالری سان فرانسیسکو رها شده بود به سرقت برد. این سرقت - که در طول روز انجام شده بود - در دوربین های نظارتی متعددی اسیرثبت شد، اما عامل این جنایتکار موفق به فرار از آنجا شد.

دزدی+تابلوی+سالوادور+دالی
 

"آنگلا کلت ، مدیر گالری دنیس رائه زیبا هنر" گفت: " آنها فقط با آن فرار کردند ، خیلی سریع برای هر کسی که می تواند در مورد آن انجام دهد.

منبع :راشا تودی 

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir