سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 41272
تاریخ انتشار : 1402/08/09 07:57

نمایش آثار هنرمندان انتزاعی با الهام از پیکاسو در امارات



در رویدادی با عنوان «روزهای پیکاسو» بیش از پنجاه اثر هنری از هنرمندان تجسمی با الهام از مکتب هنر انتزاعی پیکاسو به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تجسمی آنلاین، محمد احمد المر، رئیس بنیاد کتابخانه محمد بن راشد آل مکتوم، نمایشگاه هنری را که بخشی از رویداد «روزهای پیکاسو» است، افتتاح کرد که در کتابخانه محمد بن راشد برگزار شد.

روز+پیکاسو
 

این رویداد به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و شامل مجموعه ای از فعالیت هاست که میراث هنری هنرمند مشهور جهان پابلو پیکاسو را برجسته می کند.

این رویداد همزمان با سالروز تولد هنرمند جهانی پیکاسو است و بخشی از جشن کتابخانه محمد بن راشد از نویسندگان، دانشمندان و هنرمندان برجسته از طریق برنامه ماهانه "روزهای کتابخانه" است.

در این رویداد بیش از پنجاه اثر هنری از هنرمندان تجسمی با الهام از مکتب هنر انتزاعی پیکاسو به نمایش گذاشته شد.

روز+پیکاسو
 

این رویداد روز اول شاهد مشارکت گسترده و مشارکت چشمگیر مردم و هنرمندان بود. این افتتاحیه شامل یک سخنرانی با عنوان "ابعاد روانشناختی در نقاشی های پیکاسو" در تئاتر کتابخانه محمد بن راشد بود.

روز+پیکاسو
 

در این سخنرانی عبدالجبار ویس که زندگی پیکاسو را خلاصه کرد و نقاشی گرنیکا را تجزیه و تحلیل کرد، مونا الجبالی که مراحل مختلف هنری زندگی پیکاسو مانند دوره آبی و صورتی را مورد بحث قرار داد و علی العبدان که اهمیت خطوط در نقاشی های پیکاسو و تاثیر آنها بر آثار پیکاسو را بررسی کرد، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

روز+پیکاسو
 

این رویداد همچنین یک کارگاه هنر انتزاعی با عنوان "چهره هایی از دنیای پیکاسو" برگزار کرد تا مهارت های هنری شرکت کنندگان را افزایش دهد و فرصتی را برای آنها فراهم کند تا دنیای هنر انتزاعی را کشف کنند و با سبک ها و تکنیک های مختلف آن آشنا شوند.

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir