سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44556
تاریخ انتشار : 1403/01/24 13:39

مجید فروغی فعال عرصه رسانه‌ و هنر درگذشت



مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری روز پنجشنبه ۲۳ فروردین و در ۴۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

به گزارش تجسمی آنلاین،مجید فروغی فعال باسابقه عرصه رسانه‌ای هنر و روابط عمومی فرهنگی و هنری روز پنجشنبه ۲۳ فروردین و در ۴۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

رحیم فروغی، برادرش، درباره علت فوت مجید فروغی به ایسنا گفت: ما صبح دیروز همراه با مجید به کوهنوری رفته بودیم. ما از صبح زود به کوه رفتیم و در هنگام بازگشت، حال مجید بد شد. او سابقه بیماری قلبی هم داشت ولی دیگر در این زمینه مشکل جدی نداشت و دیروز هم حالش کاملا خوب بود و از کوهنوردی و دیدن طبیعت و هوای خوب لذت می‌برد تا اینکه در بازگشت از کوه، حالش بد شد و متاسفانه به دلیل وزش باد، هلی کوپتر اورژانس، امکان نشستن نداشت و امداد آتش نشانی هم با تاخیر به ما رسید و متاسفانه مجید درگذشت.

او درباره زمان مراسم خاکسپاری نیز گفت: فعلا مشغول هماهنگی هستیم و هنوز زمان دقیق خاکسپاری مشخص نیست ولی به زودی معلوم می‌شود و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.  

مجید فروغی، متولد سال ۱۳۵۶ بود که در کنار فعالیت‌های پژوهشی و رسانه‌ای متعدد در عرصه فرهنگ و هنر، مدیریت روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط‌عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی عرصه فرهنگ و هنر و مدیریت روابط‌عمومی دفتر هنرهای تجسمی را به عهده داشت.

او که دانشجوی آخرین سال‌های دوره دکترای علوم ارتباطات بود، همزمان با فعالیت‌های اجرایی، در رشته روابط‌عمومی و خبرنگاری نیز تدریس می‌کرد.

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir