سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44574
تاریخ انتشار : 1403/01/29 10:24

برنامه مشترک موزه اورسی با مدرسه هنری در پاریس



موزه اورسی در یک همکاری با بخش گرافیک و طراحی مدرسه(gobelins.paris) در نظر دارد پیرامون مضامین برنامه ای با عنوان «ماجراجویی برنامه سخنرانی امپرسیونیستی» اقدام به برگزاری نمایشگاهی کند .

به گزارش تجسمی آنلاین، همزمان یا یکصدو پنجاهمین سالگرد نخستین نمایشگاه امپرسیونیستی موزه اورسی نمایشگاه بعدی خود (از 26 مارس تا 14 ژوئیه 2024 ) با همکاری بیست دانشجوی کارت بلانچ آثاری با موضوعات "ماجراجویی امپرسیونیستی" ارائه خواهد کرد.

"GOBELINS Paris" به عنوان مدرسه پیشرو در زمینه انیمیشن در جهان رتبه بندی شده است که یک برنامه درسی کامل از لیسانس تا کارشناسی ارشد هنر و کارگاه‌های آموزشی برای پیر و جوان برگزار می کند .

موزه اورسی نیز از معروفترین موزه‌های پاریس و یکی از موزه‌های مهم نقاشی و مجسمه‌سازی جهان است. بنای این موزه در ساحل چپ رود سن و محل قبلی ایستگاه قطار پاریس است. این موزه محل نگهداری آثار هنری فرانسه بین سال‌های ۱۸۴۸ تا ۱۹۱۴ است. آثار موجود در این موزه شامل نقاشی، مجسمه، عکس و مبلمان است.

مهمترین علت معروفیت این موزه به خاطر مجموعه‌های سبک دریافتگری (امپرسیونیسم) از جمله آثار کلود مونه و رنوار است. بسیاری از این آثار تا پیش از گشایش این موزه در سال ۱۹۸۶ در گالری ملی ژو دو پوم، موزه لوور و موزه ملی هنر مدرن نگهداری می‌شد.

 

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir