سرویس‌های خبری
شناسه خبر : 44578
تاریخ انتشار : 1403/02/01 08:18

حراج ساتبی نیویورک اثر نقاش چهره های سیاه را ارائه می کند



حراج ساتبی نیویورک در ماه مه امسال و برای اولین بار پس از سال 2019 اثری از کری جیمز مارشال هنرمند و استاد آمریکایی برای فروش عرضه می کند.

به گزارش تجسمی آنلاین، نمایشگاه آثار این هنرمند در سال ۲۰۱۶ توسط موزه هنرهای معاصر شیکاگو به نمایش گذاشته شده است.

کری جیمز مارشال هنرمند و استاد آمریکایی است که به خاطر نقاشی هایش از چهره های سیاه شهرت دارد. او قبلاً در دانشکده هنر و طراحی دانشگاه ایلینویز در شیکاگو به تدریس نقاشی می پرداخت. 

مارشال سال ۲۰۱۷، در فهرست سالانه ۱۰۰ تایم از تأثیرگذارترین افراد جهان قرار گرفت. او در بیرمنگام، آلاباما به دنیا آمد و بزرگ شد و در کودکی به جنوب مرکزی لس آنجلس نقل مکان کرد. او بیشتر دوران حرفه ای خود را در شیکاگو، ایلینوی گذرانده است.
ساتبی با تاکید بر عشق کری جیمز مارشال به چهره های سیاه این رویه را با سریال نمادین ژان اونوره فراگونارد تخت عنوان «پیشرفت عشق» تشبیه می کند.

این حراج با طرح سوالی مبنی بر اینکه " آیا می‌توانید ببینید که چگونه روح خارق‌العاده روکوکو در اینجا برای نمایش چهره سیاهی که از لحاظ تاریخی در هنر غربی کنار گذاشته شده است" ، انتخاب شده است؟ در توضیح آثار مارشال  آورده است: تضاد عناصر مدرن تر، مانند ساختمان مدرنیستی که در پس زمینه، در برابر کلاسیک گل رز رندر شده و دیوار در حال فروریختن را می دهد یک لحن رویایی را متبادر می کند گویی که از صحنه بیرون آمده است .

برای مشاهده دقیق تر آثار مارشال از ۱۷ تا ۱۹ آوریل در گالری بورلی هیلز حراج ساتبی  امکان بازدید برای عموم قرار داده شده است .

نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما






کلیه حقوق این سایت برای تجسمی آنلاین محفوظ است
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 85173
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2019 www.‎TajasomiOnline.ir‎, All rights reserved.
Powered by www.dorweb.ir